Less is more!


Mi-ar plăcea ca viaţa mea să fie intr-un carneţel post-it cu adeziv! Să pun o pată de culoare pe fiecare sentiment... Să trăiesc roşu când iubesc, galben când sunt geloasă, portocaliu când radiez de fericire, verde când ma simt tânără, roz când îmi pasă, albastru când sunt energică, negru când celelalte culori dispar... Să aştern pe fiecare pagină esenţa momentului, fără să mă complic inutil cu zeci de cuvinte. Să desenez! O inimă roşie cu iniţialele noastre înseamnă de zece ori mai mult decât "te iubesc-ul" pe care mi-l spui mecanic, în timp... O să desenez un soare, ca să-mi amintesc zâmbetul tău... şi-un portativ, să nu uit cât de frumoasă e vocea ta. Şi cireşe coapte, să nu uit gustul buzelor tale... Şi două mere rumene, ca obrajii tăi când roşesc... Şi-apoi, aş putea să arunc din sufletul meu fiecare zi care nu-mi place... Poate luni sau ani întregi ar fi înlocuiti cu noi începuturi, fără să mă doară amintirea lor. Sau amintirea ta.
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))