18 ani...

18 ani... Varsta pe care o asteapta toti adolescentii... si asta nu pentru ca ai voie in baruri, sa conduci, sa consumi alcool sau sa fumezi (90% fac asta deja), ci pentru ca e majoratul!!! Si daca e majorat, e petrecere... si daca e petrecere, e bautura... si daca e bautura, e altfel atmosfera... si daca e atmosfera, e Vama-Veche - 18 ani... si daca sunt 18 ani, sunt multe cadouri... si daca sunt multe cadouri, sunt multi invitati... si daca sunt multi invitati, atunci e majoratul meu :) ! In anul ala am fost la atatea majorate, incat nu eram destul de sigura ca era petrecerea mea... Andrei iar bause mai mult decat trebuia si zacea pe masa, fetele din grupul vesel dansau de... de cand au venit :)), 2-3 baieti complotau sa-l imbete pe x sau pe y, unii faceau poze, altii se distrau si ei(dar habar n-aveam cine sunt sau cum aparusera pe-acolo :)) ), Mircea se combinase cu Ana, Andra pusese si ea ochii pe Cristi, dar el inca nu era beat...si tot asa . Ne-am tocit pantofii pe hore si sarbe, am ras unii de altii cand stiam versurile de la vreo manea, am gaurit podelele si ne-am pierdut vocea urland "Am doar 18 aaaani, sunt nebun, iubesc si nuuu am baaaani /Nimeni nu-mi sta in druuuum...!". Inca nu regretam pe bune ca ne despartim unii de altii si de liceu, pentru ca inca nu constientizam... si asta ne facea sa n-avem nicio grija, sa ametim si sa ne pierdem in atmosfera plina... Petrecerea MEA a fost cand a venit tortul, pana atunci - petrecerea NOASTRA. Stransi in jurul meu, imi cantau cu vocile lor urate "La multi ani", ca altadata "o vom face si mai, si mai lata"... ma loveau cu frisca din toate partile, ma imbratisau si-mi urau bafta in viata... erau toti atat de frumosi cand isi spuneau "discursul" si se impotmoleau care sa ma imbratiseze primul/prima... Ma durea ca o sa ma despart de ei... n-as fi vrut sa se termine momentul ala niciodata... Si nu s-a terminat.. pentru ca m-au luat pe sus si m-au aruncat "sus-jos" de 18 ori, pana nu mai stiam nici unde sunt, nici daca am supravietuit, nici daca mai am rochia pe mine :)). Ne-am distrat pana ne-au dat afara de-acolo, tot drumul spre casa clatinandu-ne si fredonand fiecare melodia care-i ramasese in minte... Asta fusese majoratul meu si eram mandra de cum iesise! A doua zi, fiecare era curios sa fac rost de poze si sa afle care cu cine se cuplase... dar mai ales... CE majorat urmeaza :)). Asta a fost clasa a XII-a... anul ultimelor majorate la care ne-am distram asa... La 19 ani n-au reusit decat prin telefon sa fie alaturi de mine, iar la 20 de ani...hmmm...o sa scriu atunci cum a fost, pentru ca mai am pana pe 16 octombrie :).
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))