Romanica...

Cine nu s-a saturat de cei pentru care bunul-simt e o notiune necunoascuta? Bineinteles ca asta era o intrebare retorica.. dar am simtit intr-un fel ca trebuie sa incep prin concluzie. Ceea ce am de spus nu suporta amanarea unei introduceri...
Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai constienta ca traiesc in Romania si da, asta incepe sa imi ocupe cam tot timpul... Romania, pe cat de mult mi-ar placea sa cred si sa sper, nu este si nici nu va fi o tara civilizata atata timp cat vor exista "gigeii"care pretind ca stiu tot si totul... Nu am inteles niciodata oamenii care judeca fara sa cunoasca, persoanele care se uita la tine de sus, pe cei care nu respecta cozile, pe cei care nu isi respecta atributiile, pe cei care nu au auzit de apa si sapun, pe cei care te jignesc sau te injura fara motiv...
Mi s-a cam luat al dracului de tare sa tolerez, sa fiu un bun cetatean, sa ma prefac ca nu observ acelasi cersetor in acelasi loc, cerand aceeasi suma de bani pentru acelasi medicament, sa ma uit in alta parte cand ma deranjeaza ceva... Pur si simplu nu ati vrea sa va treziti intr-o dimineata si sa spuneti lucrurilor pe nume?
  • Cand iesi din scara, sa dai cu piciorul ghivecelor cu flori ale vecinei vesnic curioasa de viata ta si sa ii lasi un bilet in usa, care s-o deruteze putin: "M-am impiedicat dormind pe scari !"
  • " -Lasa-ma draga sa stau ca esti tanar(a)! Oooof tineretul din ziua de azi!Numai nesimtiti si prost-crescuti!" Aaaah!!! Cotoroantei asteia sa-i zici sa stea in puii ei acasa cand afara e canicula...si sa nu te dai nici de-al dracu... si daca tot e canicula, sa-i spui si celui care casca gura langa tine, sa isi faca curaj sa-si defriseze subratul si sa se spele...
  • Cand te duci la secretaritul facultatii, sa bati cu pumnul in masa cand secretara vorbeste cu o alta despre "bucataria" ei, desi tu astepti de mai bine de douaj`de minute o amarata de adeverinta de student pe care "doamna" trebuie sa puna DOAR o stampila...
  • Sa ii spui profului de curs ca nu te intereseaza pe unde a calatorit el si ce persoane importante a cunoscut, ca nici el nu te-ar trece daca in examen i-ai scrie ca ai fost la mare, la concert la Vama...
  • Sa ii pui o piedica sanatoasa celui care se baga in fata ta cand iti astepti randul la metrou... si sa ii razi in nas cand se inchid usile si n-are ce sa-ti mai faca...
  • Si cand te intorci acasa si te intalnesti iar cu vecina pusa pe harta, sa-i zici ca atunci cand ai plecat, singura persoana de pe scara era administratorul... Si-asa i-o coceai si lui de ceva vreme... :)
Si-as mai vrea sa spun la o groaza de lucruri pe nume, dar deja m-am descarcat aici... si chiar ma gandesc serios cat mi-ar lua sa cobor acum la etajul doi, sa dau 2-3 picioare si sa urc... Hm... Revin!
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))