Privet!

Noi, romanii, avem o vorba: "Te iubesc ca limba rusa!" E o ironie, normal... 

Ei bine, daca o sa ma auziti vreodata folosind expresia asta, sa stiti ca eu CHIAR vorbesc serios... Daca pana acum spuneam ca AS VREA sa invat rusa, ei bine, acum VREAU, drept pentru care m-am apucat singurica de studiu... Nu garantez ca intr-un an-doi o sa stiu mare lucru, dar o mare calitate de-ale mele e rabdarea... Am gasit niste cursuri online care mi se par foarte OK si care au si inregistrari.. Ma distrez foarte tare auzind in ce hal pot sa stalcesc cuvintele :))

Nu-i inteleg pe cei care se uita stramb la mine cand zic ca rusa-i limba frumoasa... au asa un soi de dezgust pe fata, ca si cum i-as injura... Poate sunt eu ciudata(ceea ce nu exclud :D) sau poate urechile lor sunt obisnuite numai cu Beethoven (ceea ce exclud!), dar rusa are muzicalitate, are si sare si piper... Atat de mult imi place, incat as exprima tot ceea ce cred eu ca e frumos in limba asta...

Poate am fost rusoaica intr-o alta viata... purtam o caciula din blana moale, un palton de un rosu intens cu nasturi mari si motive din dantela... si cizme simpatice verzulii. Lucram intr-o bodega cu multe mese si scaune de lemn si serveam sute de vodka petrecaretilor din fiecare seara...  

до свидания! Nu va uitati urat, inseamna "la revedere"...

Voua va place rusa? Daca nu, de ce? Astept parerile voastre...


1 Response
  1. strelnikoff Says:

    really, rusii revin in trend rau de tot.. tot felu de gagici merg la sankt petersburg la master.. apoi e si filmu rocknrolla..


Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))