O juma` de zi...
Mi-am inceput ziua pe la 10, desi planuisem sa ma trezesc la 5, sa mai invat pentru examenul de azi... Cum socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ, am fost la un pas de preinfarct cand m-am uitat la ceas. Am zburat din pat, mi-am facut tabieturile matinale si am cosultat putin Biblia - Constitutia, adica... M-am imbracat, mi-am aruncat cate ceva intr-o geanta (nu ca as fi avut neaparat nevoie de toate chestiile alea, dar asa suntem noi, aruncam o viata intreaga intr-o poseta) si am luat-o usor spre metrou... Vreme frumoasa in Bucuresti, soare, rasete de copii galagiosi, floricele, pasarele etc, etc... Eu - examen.

Pierd primul metrou. 'Hai ca poate vine si al doilea pana maine', ma gandesc... Fac pasajul la Unirii cu aceeasi scarba de marti si joi, cand am cursuri la Universitate... Cum mergeam eu asa, descentrat :)), dau pe contrasens de un grup de 10-15 dinamovisti, care ma prind in mijlocul lor. M-au invartit, m-au impins, mi-au urlat la ureche imnul Dinamo... cand am iesit din veselia asta nu mai eram pe la mijlocul pasajului, ci cu mult inapoi... Buuuun, m-am amuzat... si eu si aia de pe langa mine care cascau gura la huliganii astia mici... Am ajuns la facultate, m-am panicat, mi-am rupt geanta, m-au mutat profii din ultimul rand in primul, am dat examenul si am plecat...

M-am oprit, bineinteles, in Grozavesti... Acum mananc cereale cu ceai, cica o specialitate de-a studentilor de-aici :)). Pe hol miroase a ceapa fiarta. Rectific, a o tona de ceapa fiarta! Probabil Fasole, adica tipul care gateste fasole 24h/24, sapte zile din sapte, se apuca sa gateasca.... fasole, logic... Guess Who ruleaza in boxe la volum maxim, ca nu mai e administratora in camin, altfel... ar fi vazut el pe dracu! Alt soare decat cel de dimineata patrunde lejer prin draperiile transparente... cred ca ma duc la o plimbare de suprafata, sa inspir aer cu noxe! :))

P.S: La Multi Ani, mami!!!!!!!!!!!!!! Deschide-ti telefonul, macar de ziua ta! :))
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))