Leapsa. de la Cretz
1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.
“Intepenisera, insurubati in scaune, pregatiti pentru o lunga asteptare.”
2) Fara să verifici, cât e ceasul?
13:10
3) Verifică.
13:16
4) Cum eşti imbrăcat?
Pantaloni de pijama si tricou.
5) Înainte să răspunzi la chestionarul ăsta, la ce te uitai?
La blogul lu` Cretz, ca doar asa am aflat de el... :D
6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?
Vama, stiri, Badea... ploaia...
7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?
Aseara. Mi-am serbat ziua de nume :P
8)Ce-ai visat azi-noapte?
Nu imi amintesc...
9) Când ai râs ultima oara?
Mai tot timpul rad... ultima oara? Acum cateva zeci de minute.
10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?
Tot felul de citate... :))
11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?
Restanta :)) Apoi toate restantele... m-as mai gandi daca si facultatea :D
12) Care-i ultimul film pe care l-ai vazut?
If Only.. si mi-a placut chiar foarte mult :D
13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
Da, mi-au lasat ai mei un bilet pe care scrie "Micky, sa" si atat. :))
14) Ce părere ai despre chestionarul asta?
Mm...merge...
15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.
Daca v-as spune, ar trebui sa va omor =)) .
16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Maya !!!
17) Dar băiatului tau?
Ma obsedeaza un nume... dar am timp sa ma mai gandesc.
18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?
Da!
19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?
Ca nu exista Iad... nu ma pot lipsi de multi dintre voi >:)
20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?
Comportamentul oamenilor.
21) Îţi place să dansezi?
Da, destul de mult!
22) George Bush?
Niciodata!
23) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la teveu?
Stirile.
24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?
Bogdan, Dede... si inca doi :))
2 Responses
  1. adi paun Says:

    am stat langa tine in tren. Acum mi.am dat seama. :))amss


  2. Mickyda Says:

    Deci tu esti baiatul cu limba rusa... :P


Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))