Scrisoare catre printul meu

Dragul meu,



Incep s-astern randuri peste randuri cu gandul la tine... Intotdeauna m-a inspirat acel ceva al tau, m-am ghidat dupa privirea ta, dupa mirosul pielii tale... dupa gustul buzelor tale... Imi imaginam cum veneai sa ma scoti din lumea asta rece... Inchideam ochii si te vedeam venind... si-as fi vrut sa opresc timpul in loc, sa nu clipesc niciodata, sa nu respir, sa nu te pierd... Toate astea pana azi! Azi nu te mai astept. M-am plictisit sa ne intalnim in fiecare zi la poarta imaginatiei mele... Vreau sa ma joc... Ascunde-te de mine in fiecare adiere de vant, in fiecare soapta din univers, in fiecare lacrima de bucurie, in fiecare zambet de copil... Lasa-ma sa te caut in fiecare gara, in fiecare tren, in fiecare calator al lumii... Arata-mi ca esti inca acolo la fiecare dezamagire, la fiecare tristete, la fiecare pas facut inapoi... Si cand vezi ca vreau sa renunt, priveste-ma prin fiecare pereche de ochi limpezi, vorbeste-mi prin fiecare cuvant cald, atinge-ma prin fiecare mana ferma... O sa stiu daca esti tu... Lasa-ma sa lupt, sa plang, sa rad, sa ma zbat, sa-mi para rau, sa iubesc, sa urasc pana sa ajung la tine! Si cand in final am sa ajung, n-o sa bat de doua ori... Lasa usa deschisa! Nu intarzii mult... poate zile intregi, poate luni, poate ani...



Cu drag,

Eu....
Etichete:
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))