Ieri si azi... Timp... Noi... Care noi? Noi lucruri...

De cateva zile am decis sa-mi schimb stilul de a ma distra. Am lasat in spate localurile cu miros greu de tutun, mersul cu masina si persoanele in a caror companie nu ma mai regaseam de ceva timp. Sunt pieton! In fiecare seara imi pun niste haine casual, imi arunc pe-o parte o geanta fara prea multi bani in ea si plec la plimbare... Uitasem cum arata orasul meu, cum e sa iesi pe lumina, cum e sa bei o bere cu 3 lei pe o terasa de 2 lei... Spre exemplu, aseara am vrut sa mergem in Scena, sa-l aplaudam pe Enciu, care avea de gand sa ne cante ceva bun, lent, care sa vibreze cu starea noastra lenesa... N-am avut noroc, era inchis. Am mers la terasa si am baut suc si bere cam de 20 de lei si ceva... toti 5! Am fost surprinsa sa vad cat de bine te poti distra cu bani putini... Cel mai bine! Ca-n liceu, cand ne duceam la un suc dupa vreo piesa de teatru(unii cu parul infoiat, altii imbracati in costume de scena, altii machiati), fara sa ne pese de etichete; ca atunci cand ne ingramadeam sa chiulim de la religie (ca sa mergem pe la vreun coleg pe-acasa), desi nu faceam nimic special - vorbeam, radeam...

Ce simpli eram atunci... Mai stii cand ziceam ca nu vrem s-ajungem niste adulti tristi? Mai stii ce planuri ne faceam si cum te vedeai peste 10 ani? Ce s-a intamplat cu noi?
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))