Cretzu
Cretzu e student la SNSPA - Stiinte Politice, anul II. Ii place facultatea asta... dar nu mai mult decat ii place sa stea cu mine la o cafea, luni dimineata, la Cafepedia, in timpul seminarului... Pe Cretzu l-am intalnit prima oara la camin/gradinita... si tot atunci l-am dezamagit, pentru ca imi placea alt coleg de la grupa mare. Tot la camin si-a luat bataie la fund de la ai lui pentru ca isi pierduse beculetele de la adidasi. N-am scapat de el nici in generala, cand l-am dezamagit iar strigand in gura mare ca ii place de Alexandra... M-a urat o perioada si radea pe ascuns de parul meu tzepos... Nu stia ca si eu radeam in aceeasi masura de peruca lui creatza, gen (eugen) Vlad Craioveanu... Ne-au unit orele de romana in care radeam pe ascuns, orele de istorie in care mancam frunze, orele de biologie in care imi arunca fitzuicile lui pe partea mea de banca, orele de franceza cand il intepam cu pixul in fund pana ajungea sa citeasca lectia langa profa la catedra, excursiile pe ici pe colo in Romanica si vreo 2-3 picaturi de maturitate... De atunci ne-am cizelat si noi... si asa am ajuns in liceu. Au venit Marus, Neli, bobina, Rada (glume de interior). Tot Cretzu mi-a provocat o entorsa de toata frumusetea, care m-a tintuit la pat o saptamana... M-am impiedicat si nu m-a ajutat sa ma ridic pentru ca e un porc; a preferat sa rada cu stropi de durerea mea... Cretzu e vesel. Bea, fumeaza, iubeste cafeaua. Ii e frica de serpi. Ne mintea candva ca are in pantaloni "coloana infinitului". Cretzu conduce bine, prudent. Cretzu e sincer. Cretzu e o catza, desi nu recunoaste. In liceu ii ziceam ca noi doi ar trebui sa ne casatorim, doar pentru ca amandoi stim sa administram bine banii. La facultate m-am razgandit. Cretzu are o super mama; desi am incercat, nu cred ca o sa imi fie soacra vreodata. Toti profii credeau ca suntem impreuna, doar pentru ca eram mai tot timpul unul langa altul. Cretzu nu m-a vrut niciodata :)). Acum nici eu nu-l mai vreau, desi sunt convinsa ca intre noi e o dragoste platonica :)). Cretzu e singurul baiat caruia ii povestesc tot si de ale carui sfaturi tin cont. Cretzu e educat. Cretzu respecta. Cretzu nu arunca hartii pe jos, doar mucuri de tigara. Cretzu cedeaza locul femeilor mai in varsta in RATB. Cretzu e o persoana cu care te poti duela in replici destepte. Cretzu e destept. Si stie. Dar nu profita. Deci nu are nasul pe sus, desi il are la fel de mare ca mine. Cretzu e singura persoana care mai rade ca mine atunci cand se impiedica cineva. Cretzu si cand tace e previzibil pentru mine. Cretzu s-a panicat cand a venit isteria gripei porcine. S-a potolit, din fericire, inainte sa-si ia masca de protectie. Cretzu ia o fatza ciudata cand face poze. Cretzu e fratele pe care mi-am dorit mereu sa il am. Cretzu ma va uri dupa aceasta postare. Dar o sa ii treaca pana se insoara, pentru ca il cunosc ca pe buzunarele mele goale de studenta.
Etichete:
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))