PROGRAM



15-20 iulie : Activitate pe teren

Cum am ajuns in Bucuresti, nu voi mai avea timp sa postez ceva nou. Asta pentru ca orasul asta imi stoarce pana si ultimele picaturi de energie... si n-as vrea ca pe blogul meu sa se puna o eticheta de genul "Atentie! Poate contine urme de umor, inspiratie si inteligenta!". Apropo de asta, voi ati gasit vreodata alunele buclucase din ciocolata? Eu m-am luat dupa urmele de pe eticheta, dar... esec total! Asadar, in aceasta perioada, "i`m not at my desk".

21-24 iulie : Vizite de lucru

Cum pentru mine nu a venit inca vacanta, desi m-am bucurat cand am scapat cu bine si de a doua sesiune, in aceste trei zile imi voi sustine cele 2 examene la facultatile la care m-am inscris. In ordinea prioritatilor, FJSC si SNSPA! Asadar, e mai bine sa nu ma cititi in perioada asta, din moment ce nu ma ocup decat de accentuarea cuvintelor, despartiri in silabe, omonime, paronime, sinonime etc.

25 & co. - "In constructie, va rugam asteptati!"

Cum in aceasta perioada ma pot metamorfoza (fie intr-un supraom, daca iau la Jurnalism, fie intr-o chestie mica, inutila, care trece neobservata, daca nu iau), e mai bine sa ma ignorati :)). Lasati-ma sa ma relaxez zece zile la Costinesti cu a mea gasca vesela si vesnic neobosita, dupa care promit ca vin fresh, cu idei si vesti noi.

Pentru nelamuriri, va rog sa luati legatura cu secretara mea! :))


Bafta celor care trec prin stresul admiterii!
5 Responses
  1. Anonim Says:

    Felicitari pentru clasarea pe primul loc la admitere! :)



  2. Theodora Says:

    Felicitati pentru reusita de la FJSC! Respect!:P


  3. Anonim Says:

    Chiar nu imi pasa ce se aude "pe la colt de strada", cum ca te-ai fi inspirat prea mult din Bridget Jones. Sunt convinsa ca iti meriti locul. Felicitari si ne vedem in octombrie;;)


  4. alexa Says:

    Felicitari. Imi plac mult postarile tale, esti plina de viatza shi ideile curg :X Iti doresc bafta multa la FJSC. Si eu imi doresc foarte mult sa intru shi de la anu` sa fac parte din echipa. Te pup, alexxa


Trimiteți un comentariu

  • Hai-Hi!

    Hai-Hi!

    Hai-Ho!

    Hai-Ho!

    Suntem pitici

    Suntem pitici

    misto!!!

    Gugăl, Gagăl, Gugle ceva?

    "Fanii" mei :))